Back in Black.

Haha ne men tjenare, det var inte igår jag uppdaterade här inte, kanske lika bra jag gör det nu då.
Ja vad ska man börja med, i stortsett allihopa har börjat blogga nu och det är väl roligt.
Inte ett så stort fan av själva bloggandet i sig, behöver väl bara skriva ner något nu för att fördriva tiden då man inte kan sova, tanken slog mig att göra en blogg men så kom jag ju ihåg att jag hade den här jävla grejjen kvar!
Nu är det ju fredag och folk pratar om öle fast själv så har man inte riktigt bestämt sig än, så istället låter jag dagen komma som den kommer, SURPRISE ME! orkar inte detta med samma gamla rutiner med samma gamla människor. Kan inte något häftigt hända nu!? tycker det börjar bli dags, nåja snart halloween och då fåre fan hända något god damnit!
Well well good people, får avrunda nu med denna så underbara låt och börja se på film tills folk börjar vakna och hålla mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: roos

sv: oh shit! inte igår.. keeeeep it up jaakoooboy

2009-10-23 @ 08:14:39
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0